19 Februari, 2013

Thailand 9 - 12 Feb 2013 Part 7

Le Khaokob Cave
TRANG











Tunggu 1 jam untuk menaiki sampan. 

Sampan yang akan dinaiki untuk masuk ke dalam gua Lee Khaokob.
Muatan 4 - 5 orang tidak termasuk 2 pertugas sampan. 
Tempat untuk menaiki sampan. 
Menyusuri sungai sebelum masuk ke pintu gua.




Pintu masuk ke dalam gua, kena baring sebab ruang masuk yang sempit.







Turun dari sampan untuk menyusuri gua.




Stalitit

Stalitit yang telah lama terbentuk di dalam gua

Stalitit dan stalatmit

Untuk keluar dari gua perlu menaiki sampan dan ini lebih teruuk dari laluan masuk,
perlu baring sepanjang 1 km dalam sampan. Permukaan gua yang sangat sempit.
Stalitit begitu hampir dengan muka dan badan ketika melalui kasawan ini,
walaupun dalam keadaan bebaring. pengelaman yang mengerikan sepanjang
i km untuk keluar dari gua. Masuk dan keluar laluan yang berbeza.

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

If you want to improve your knowledge only keep visiting
this web page and be updated with the latest news update posted here.


Here is my weblog :: get followers
My web site > get followers

Tanpa Nama berkata...

Hi! Would you mind if I share your blog with my facebook group?
There's a lot of folks that I think would really appreciate your content. Please let me know. Cheers

Feel free to surf to my blog post: twitter marketing service
my site :: advertise on twitter

Unknown berkata...

Ok tq

Tanpa Nama berkata...

Just because name implies, these uggs are from Australia, that happen to be crafted from twin-tier merino wool.
ì (IE: sand, chestnut, chocolate, black) UGG boots. And reproductions may possibly appearance
just as terrific.

Also visit my homepage - www.handbagshannbaishaneru.com